منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره

رهبر عزیزم: چه ساده لوح اند انان که میپندارند من عکس تورا به دیوار خانه اویخته ام. درحالی که نمیدانند دیوارهای خانه ام را به عکس تو اویخته ام...
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

 

سری اول تصاویر متحرک بسیار زیبا برای جداسازی جملات در وبلاگ و زیباسازی آن

 

 

 

 

 

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید...

 




برچسب ها :

موضوع :
دیگر عکس ها ,  , 

 فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.

حتما ادامه مطلب را ببینید...

 




برچسب ها :

 

 

سرلشکران سپاه روح الله
 
یاد می کنیم از فرمانده لشکر های شهید سپاه در سال های دفاع مقدس . مردانی که هیچ کدام در زمان شهادت ، عمرشان به سی سال نرسید اما شعار های انقلاب اسلامی را در میادین جهاد اصغر و جهاد اکبر خود به منصه ظهور رساندند و اینک اسوه های حسنه ملت ایران و همه آزادگان جهانند.

شرح کامل و عکس ها را در ادامه مطلب ببینید...

 




برچسب ها :

موضوع :
اسلام شناسی و مهدویت , عکس های مذهبی ,  , 

 

شهادت رئیس مکتب شیعه امام جعفرصادق(ع) بر همه شیعیان جهان تسلیت باد

به همین  مناسبت شعری در وصف این امام مظلوم و همچنین لینک دانلود چند کتاب در مورد ایشان را  برای شما دوستان عزیز و دوستداران و محبان اهل بیت(علیهم السلام) در ادامه مطلب گذاشته ام.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

 




برچسب ها :

موضوع :
دانلود کتاب ها مختلف ,  , 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور ,  , 

 

 

این کلیپ درمورد ترور های قرن اخیر است . ترور های اجتماعی، که در آن فرد به صورت فیزیکی کشته نمیشود اما ارزش سخنان وی در میان افرادی که تحت تاثیر این ترور قرار گرفته اند؛ از بین میرود. 

در این کلیپ ماجرای ترور اجتماعی استاد علی اکبر رائفی پور توسط شبکه ی صهیونیستی VOA مورد بررسی قرار گرفته است. چندی قبل در پی انتشار قسمت دوم مستند مردمان آخرالزمان از سوی سایت نشانه، که درمورد پوشاک بود؛ گروه نشانه در این مورد با استاد رائفی پور مصاحبه کرده بودند که پس از انتشار این قسمت برخی شبکه ها ازجمله VOA، من و تو، و برخی رسانه ها از جمله آینده نیوز سخنان ایشان را تخریب کردند.

 

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
دانلود کلیپ تصویری ,  , 

تا سال 1945 میلادی غالب جنگ‏ها "جنگ سخت" بود. پس از آن با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک شرق و بلوک غرب، دور جدیدی از رقابت ها میان آمریکا و شوروی سابق آغاز شد که به "جنگ سرد" مشهور شد. جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم بود که طی آن دو ابر قدرت در عین تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یکدیگر پرهیز می‏کردند.

با فروپاشی شوروی در سال 1991 میلادی و پایان جنگ سرد کارشناسان بخش جنگ در ایالات متحده با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و... دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

بقیه در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
دشمن شناسی،فراماسونری و جوامع مخفی،یهود شناسی و صهیونیسم ,  , 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور ,  , 

اصل متن گلایه رهبر انقلاب در جمع دانشجویان:
در همين قضيه‌ى اين ترورها، من عقيده‌ام اين است كه بچه‌هاى تشكلهاى دانشجوئى در اين قضيه كوتاه آمدند؛ يعنى كم‌عملى نشان دادند. بايد اين قضيه را بزرگ ميكرديد. البته نه اينكه بزرگ كنيد - چون خودش بزرگ است - همان جور كه هست، منعكس ميكرديد. ما حتّى نديديم تشكلهاى ما پوستر اين شهدا را هم چاپ كنند، منتشر كنند، پخش كنند، يادمان اينها را نگه دارند. نه، اين موضوع اصلاً نبايد فراموش شود؛ اين كار كوچكى نيست.
نهم رمضان 1432


دوستان عزیز با انتشار این پوستر در فضای مجازی و حقیقی لااقل نگذاریم همین یک امر رهبر عزیزمان برزمین بماند.



برچسب ها :

موضوع :
عکس های مذهبی ,  , 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور ,  , 


صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 25 صفحه بعد